Produsentgaranti: 5 år

5-årsgarantien som en kjerneverdi i bedriftsfilosofien

En kjerneverdi i virksomheten til hansgrohe er alltid å levere produkter med fremragende kvalitet til våre kunder. Derfor gir vi forbrukerne en frivillig produsentgaranti på fem år på våre produkter. Forutsetninger og detaljer finner du i garantivilkårene nedenfor.

Find hansgrohe tap spare part faster.
5 års produsentgaranti for hansgrohe-produkter

Våre garantivilkår

5 års produktgaranti (gjeldende for produkter kjøpt etter 01.01.2010): 

Hansgrohe garanterer at våre produkter ikke har fabrikasjonsfeil. Skulle det imidlertid oppstå en feil eller mangel på et produkt i opp til 5 år fra kjøpsdato, vil Hansgrohe uten omkostninger reparere eller bytte produktet ved retur til Hansgrohe A/S. Forutsetningen er at produktet er korrekt innstallert av autorisert rørlegger, samt at det er anvendt i henhold til vår montering-og rengjøringsveiledning. En feil som oppstår pga. utenforliggende forhold, ukorrekt installasjon, dårlig vannkvalitet eller urenheter i vannet, er ikke å regne som en produksjonsfeil og vil derfor ikke være omfattet av garantien.

5 års lekkasjegaranti: 

Hansgrohes lekkasjegaranti sikrer omkostningsfri bytting av alle reservedeler som skal benyttes i de tilfellene hvor et armatur begynner å dryppe i løpet av de første 5 år etter montering.

15 års reservedelsgaranti: 

Hansgrohe gir videre 15 års reservedelsgaranti hvilket sikrer at en reservedel til et produkt kan leveres i minimum 15 år etter at produktet er utgått av produksjon.

Ved større skader:

Utfør kun "førstehjelp" og kontakt deretter Hansgrohe på tlf. 32 79 54 00 samt ditt forsikringsselskap før du gjør ytterligere.

Vi henviser forøvrig til Hansgrohes generelle salgs- og leveringsbetingelser

  • 汉斯格雅厨房产品。

    Reklamasjonsprosedyre og serviceformular

    Last ned Hansgrohes reklamasjonsprosedyre og serviceformular til bruk ved reklamasjonssaker.

    Last ned her (PDF, 174 KB)
Alltid gode råd

Forhandlere i nærheten